Бош Авто Сервіс Таксопарк

Запоріжжя, вул. Шкільна, 4

ПН-ПТ: 8:30 – 17:30

Запоріжжя, вул. Шкільна, 4

Розвал-сходження

Розвал-сходження необхідно регулярно перевіряти в кожному автомобілі. Від правильності налаштувань  кутів залежить безліч інших речей: швидкість зносу шин, керованість автомобіля, рівень витрати палива. Виявляється вплив на траєкторію руху авто при гальмуванні. Правильно налаштований розвал-сходження забезпечить вам безпеку на дорозі й може, навіть, зберегти життя.

Що таке розвал-сходження авто

Загальна назва «розвал сходження» характеризує стан нахилу коліс автотранспортного засобу щодо дороги. Кут розвалу коліс сприяє утворенню правильного положення колеса при роботі підвіски. Залежно від того, наскільки ослаблені болти на стійках, змінюється і керованість машиною.

Налаштування сходження коліс дозволяє створити правильне положення керованих коліс в умовах різних швидкостей і кутів повороту машини.

Чотири кути встановлення коліс:

  1. Розвал — кут між вертикаллю і площиною обертання колеса. Він позитивний, якщо колеса спрямовані верхньою стороною колеса назовні й негативний, якщо колеса спрямовані верхньою стороною колеса всередину.
  2. Сходження — кут між віссю руху автомобіля і площиною обертання колеса.
  3. Кастор — поздовжній кут нахилу осі повороту колеса. Це кут між вертикаллю і проекцією осі повороту колеса на поздовжню площину.
  4. Кут поперечного нахилу осі повороту колеса — це кут між вертикаллю і проекцією осі повороту колеса на поперечну площину.

Розвал — дуже важливий параметр для керованості автомобіля. Правильне регулювання цього кута забезпечує максимальний контакт покришки автомобільного колеса з дорогою, стійкість автомобіля при прямолінійному русі та, особливо, в поворотах.

Сходження — кут визначає довговічність служби покришки автомобільного колеса. Найчастіше саме через неправильне встановлення кута сходження (але не тільки через нього) відбувається прискорений знос покришок. Помилка в регулюванні цього кута всього в кілька кутових хвилин «дозволить» вам повністю зіпсувати покришку менше, ніж за 1000 кілометрів пробігу.

Таким чином, чим точніше встановлені кути сходження і розвалу, тим безпечніше автомобіль, тим стійкіше він на дорозі і тим довше служать автомобільні покришки.

 Коли перевіряти і регулювати «розвал-сходження»?

  1. Після кожного втручання по ремонту і заміни елементів в підвісці. Наприклад, заміна верхньої опори стійки в класичній для передньої осі легкових автомобілів, підвісці типу «Мак-Ферсон» викличе зміну висоти автомобіля з одного боку, причому на кілька міліметрів. Цей крен спричинить собою вихід із заданих заводом-виробником значень кутів установки коліс. З практичного досвіду: рекомендуємо, обслуговувати підвіску двічі на рік, перед зимовим сезоном і відразу після, причому при кожному обслуговуванні потрібно проаналізувати стан вузлів підвіски і визначити, які запчастини будуть потрібні при плановому обслуговуванні в наступний раз.
  2. Періодично не рідше одного разу на рік. В умовах інтенсивної експлуатації відбувається знос елементів підвіски, зміна жорсткості пружин, зміна зазорів в сайлентблоках і кульових опорах. Все це тягне за собою зміну кутів установки коліс. Як правило, зміна кутів установки коліс при природному зносі досить незначна і укладається в допустимі заводом-виробником відхилення, але, оскільки це ваша безпека, то контроль не зашкодить.
  3. При сильних ударах в підвіску. Ви на швидкості знайшли камінь, кришку каналізаційного люка, яму на дорозі. Такий удар, помножений на масу і швидкість автомобіля, часто призводить до поломки або, в кращому випадку, до деформації елементів підвіски. Побачити це неозброєним оком буває неможливо, а ось стенд контролю і регулювання кутів установки коліс відразу вкаже на проблему.

До речі, один з найбільш дієвих способів «вбивства» підвіски автомобіля — їзда на неотбалансованих колесах. Вібрація елементів підвіски, викликана дисбалансом колеса, веде до прискореного зносу елементів підвіски та, як наслідок, до порушення значень кутів установки коліс.

Запис на розвал-сходження в Бош Авто Сервіс Таксопарк за телефонами:

+38 067 679-96-96
+38 050 325-96-96

Відгуки наших клієнтів

Марина Моисеенко

Доступные цены, достойный уровень обслуживания. Рекомендую!

Андрей Величко

Впервые обратился на станцию на диагностику ходовой и двигателя. А также мелкий ремонт некоторых узлов. Заявку оставил на сайте, перезвонили очень быстро и записали. На станции автомобилем занимались адекватное количество времени. Расположение отличное. Отдельно хотелось бы отметить работу приемщика Александра.

 

Сергей Конотовский

Очень нравится сервис !!!! Уже 5 лет с ними!!!!

Сергей Григорьев

Обращался к ребятам по поводу проточки тормозных дисков. Всё супер, отдали авто через 2 часа. Диски протачивали прямо на машине.

DMITRIY SYROV

1. Менял тут недавно моторное масло и фильтр. Порадовала пунктуальность администрации и точность работы мастера. Старый масляный фильтр в багажник кинуть забыли – это не существенный минус.
2. Мое второе “пришествие” на эту СТО также прошло успешно. На этот раз я менял пружины по кругу на своей CRV-3. Работы выполнили на отлично.
P.S. по какой-то неведомой мне причине, мастера не положили в багажник замененные пыльники и отбойники передних амортизаторов.

Чому обирають нас

ЯКІСТЬ РОБІТ
Ми робимо роботу якісно та вчасно
ПОМІРНІ ЦІНИ
Оптимальне співвідношення ціни і якості
ЧЕСНІСТЬ
Ми ремонтуємо і міняємо тільки те, що дійсно потрібно!
ГАРАНТІЯ НА РОБОТУ ТА ЗАПЧАСТИНИ
Надаємо гарантію на всі проведені роботи та придбані у нас запчастини

Зв’язатися з нами

пн. - пт. — c 8:30 до 17:30
выходной — сб., вс.

+38 067 679-96-96

+38 050 325-96-96

или
Записатися

СТО Бош Авто Сервіс Таксопарк

м. Запоріжжя
вул. Шкільна, 4
(067) 679-96-96
(050) 325-96-96

Режим роботи:
з 8:30 до 17:30
вихідний – субота, неділя

Записатися