Бош Авто Сервіс Таксопарк – сервіс партнер АІС в Запоріжжі!
Нова адреса сервіс партнера АІС в Запоріжжі!
Бош Авто Сервіс Таксопарк отримано статус сервіс партнера: ГАЗ, Niva, Газель, УАЗ, ПАЗ, Geely, Ssang Yong, Chevrolet, MG.
0 800 500 205
Інформаційна лінія групи компаній АІС
(безкоштовно з мобільних і стаціонарних телефонів українських операторів зв ‘язку на території України).
В гарантійний період наші клієнти можуть розраховувати на безкоштовне усунення несправностей, що виникли в результаті виробничого дефекту, а також на заміну дефектних деталей і вузлів на нові оригінальні запасні частини.
Для збереження права скористатися гарантією виробника, необхідно регулярно і своєчасно, згідно з регламентом, прописаному в сервісній книжці надавати автомобіль на наш авторизований сервісний центр Бош Авто Сервіс Таксопарк для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а так само дотримуватися умов які зобов ‘язаний дотримуватися власник автомобіля для збереження гарантії.
Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності сервісної книжки, із відповідними відмітками, які підтверджують своєчасне виконання робіт з технічного обслуговування в обсягах та кількості рекомендованих виробником, а так само ремонту й установки додаткового обладнання виключно на авторизованих сервісних центрах даного бренду.
Планове технічне обслуговування слід проводити відповідно до рекомендацій, викладеними в сервісній книжці у строки, зазначені заводом-виробником.
Більш того, своєчасне проходження ТО є невід ‘ємною умовою надання гарантії на вузли та деталі автомобіля.
-
Навіщо виконувати плановий огляд автомобіля?
Техобслуговування (ТО) зорієнтоване на профілактику різних поломок. Не варто чекати, коли якась деталь або вузол авто вийдуть із ладу. Ремонт завжди дорожче за превентивні заходи. Періодичний огляд допоможе попередити можливі несправності на початкових стадіях.
Види технічного обслуговування
Будь-який автомобіль вимагає періодичного проходження чотирьох видів обслуговування:
1. Щоденне (ЩО).
2. Перше технічне (ТО 1).
3. Друге технічне (ТО 2).
4. Сезонне (СО).
Час того чи іншого огляду визначається пробігом автомобіля, а також тим, коли така процедура виконувалася в останній раз. Керуватися в цій справі потрібно рекомендаціями, прописаними в сервісній книжці автотранспорту. Розглянемо детально, що являє собою кожний із видів ТО.
Щоденне обслуговування
Його виконання — обов’язок самого водія. Кожен день, рушаючи в дорогу, він повинен перевірити:
• роботу датчиків;
• кермову систему;
• стан електрообладнання;
• стан номерних знаків;
• положення дзеркал;
• стан кузова;
• загальний стан автомобіля.
Періодично потрібно тестувати рівень рідин у автомобілі (охолоджувальної, гальмівної, палива, масла), а також мити машину.
Технічне обслуговування 1
Такий огляд проводиться через кожні 10 – 15 – 20 тис. км пробігу залежно від вимоги автовиробника. У нього входять:
- перевірка, регулювання розвалу – сходження;
- заміну повітряного фільтра;
- перевірка свічок запалювання, їх заміна при необхідності;
- змазування петель капота, дверей, замків;
- перевірка рівня заряду акумулятора;
- оцінка стану шин, тиску в них, балансування, підкачку;
- заміна олійного фільтра, моторної оливи;
- оцінка рівня технічних рідин, за потреби – долив;
- перевірка інших систем на цілісність, працездатність, усунення виниклих несправностей;
- перевірка гальмівної системи, ходової частини.
Більшість цих робіт входить до переліку щоденного огляду. Їх мета – запобігти поломки, знизити витрати палива, мастильних матеріалів. В деяких випадках водій може усунути виявлені неполадки сам або як мінімум виявити їх. Якщо ж самостійно полагодити не виходить чи ви не впевнені у своїх уміннях, краще довірити машину професіоналам СТО.
Технічне обслуговування 2
Періодичність цього сервісу — кожні 30 тис. км пробігу. Він має на меті ті ж завдання, що й ТО 1, але обсяг робіт більший, і вони складніші. Коли проводиться глибока перевірка автомобіля, доводиться знімати окремі його частини й вузли, щоб розібрати й уважно оглянути. Починається огляд із загальної діагностики і ТО 1. Перелік робіт 2 технічного обслуговування охоплює такі дії:
- перевірка рівня антифризу;
- заміна технічних рідин, гальмівний в тому числі;
- заміна рідини гідропідсилювача керма;
- заміна паливного, салонного, повітряного фільтрів, свічок запалювання;
- чистка паливної системи хімічним шляхом;
- перевірка приводних ременів;
- заміна ременя приводу ГРМ (при досягненні запропонованого автовиробником пробігу).
Сезонне сервісне обслуговування
Коли один сезон змінює інший, потрібно перевірити, чи готовий автомобіль до нових погодних умов. У нашій кліматичній зоні така процедура є обов’язковою і виконується не рідше двох разів на рік. Комплекс заходів охоплює щонайменше заміну гуми й масла на відповідні сезону. Крім цього, бажано перевірити роботу системи кондиціонування й опалення салону.
Наші фахівці виконують роботи, які входять до переліку, складеного виробником автомобіля. Вони знайомі з особливостями машин усіх марок і моделей, у тому числі з урахуванням віку авто. Всі роботи проводяться на підставі регламенту й документуються в сервісній книжці.
Майстри не тільки оглядають основні системи двигуна, а й замінюють за необхідності спрацьовані частини на нові оригінальні. Також можлива комп’ютерна діагностика стану авто. Це гарантує надійну й тривалу службу автомобіля. Вартість робіт залежить від їх складності та ціни на запасні частини.
Запис на планове ТО і гарантійне обслуговування автомобілів Geely, Ssang Yong, Chevrolet, MG, ГАЗ, Niva, Газель, УАЗ, ПАЗ в Запоріжжі Бош Авто Сервіс Таксопарк за телефонами: